Az utóbbi órákon a feladatok között már megjelentek gondolkodást fejlesztő gyakorlatok is (tervezés), így most már nem csak feladatmegoldások várják őket.
Hogy tudják merre tartanak, mi a céljuk, amit szeretnének elérni, kértem őket, hogy rajzolják le, amit a jövőben szeretnének csinálni. Persze ezt tágan értelmeztem, mert nekik egy nyaralás is a jövő, illetve hogy Mi leszek ha nagy leszek.... is.
A munkák között a szokásos elképzeléseket láttam. Sajnos a sok pénzem lesz ... is megjelent.
Viszont volt néhány gyermek, aki nagyon konkrétan odarajzolta a jövőképét (például katona).
Hogy jobban motiváljam őket, külön szinezőt raktam be a lapra a lányoknak (cica), és egy másmilyet a fiúknak (amongus). Ezt nagyon élvezték. Úgy elmerültek a szinezésben, hogy már más dolgokat is beleláttak a rajzba.
Például az amonus figura rajzolásánál volt fiú, aki direkt úgy rajzolta, hogy az egy mexikói among us legyen, de volt aki meg magyarosra színezte a figurát.